Sunday, April 24, 2011

KESATUAN UNSUR-UNSUR ATOM DAN PERANAN BIOLOGI NOMBOR

DrJaffry Hassan23hb April 1.08 pagi
by DrJaffry Hassan on Saturday, April 23, 2011 at 1:05am
1) Susunan angka 786 membawa pengertian yang amat mendalam kepada maksud sifat Pengasih dan Penyayang.

2) Unsur air atau hidrogen mempunyai berat atom yang kecil membuktikan air adalah kuasa pengimbang, peneutralan, penyerapan dan penyimpan yang terbaik daripada berbagai unsur yang lain. Satu (1) adalah simbol penciptaan manusia yang dikuasai nisbah 71.111 peratus.

Jika tubuh badan manusia tidak dikuasai oleh air terutamanya diotak maka bagaimana malaikat dapat mengesan dan mencatat segala perbuatan kita melainkan air inilah bahan perantaraan yang memerangkap gema atau bunyi. Air yang menyimpan rahsia-rahsia spektrum warna atau cahaya itulah kejadian malaikat yang sentiasa berada di mana-mana ruangan yang ada walaupun ruangan yang paling kecil kerana sifat atau air adalah kecil.

3) Unsur karbon atau tanah adalah pelengkap kejadian penciptaan manusia yang terdiri daripada rahsia bilangan lengkap 6666 yang bermaksud KESEMPURNAA AL-QURAN. Hal ini terbukti dalam hakikat nombor atom Karbon ialah 6, Neutron karbon 6, Elektron Karbon 6, dan Proton Karbon 6.

Rahsia nombor 6 adalah rahsia karbon atau tanah yang sebenarnya menjadi unsur yang paling ditakuti oleh iblis kerana 6 atau 666 adalah nombor misteri atau mistik yang boleh mencerobohi dunia segala perkara-perkara ghaib.

4) Oksigen menguasai cahaya dan air yang banyak di dalam perbandingan 4 unsur di atas. Oksigen adalah kunci rahsia daya kehidupan. Angka dalam oksigen (8) adalah lambang kemewahan dan kebahagian. 4 adalah rahsia bentuk dan pembentukan atau rahsia kemusnahan jika kekurangan oksigen.

Nombor 8 adalah rahsia kesudahan atau kesempurnaan manusia yang telah pun melalui kehidupan di dunia dan oleh itu perlu menyediakan diri atau membuat persiapan yang rapi untuk kembali kepada kematian. Nombor 8 ini juga bermaksud lambang kematian atau kecelakaan bagi yang leka atau cuai.

5) Nitrogen dalam nombor atomnya 7 menyimpan misteri keganjilan yang penuh dengan kehebatan metafizik dengan penguasaan hukum peraturan yang amat tepat. Manakala unsur-unsur atom yang lain lebih menguasai pada tahap fizikal dan bahantara atom dengan yang lebih nyata, wujud dan dapat dilihat dan dirasai. Nitrogen adalah rahsia wangi-wangian yang harus disertai dengan doa atau niat yang mujarab yang gemanya akan dapat dikesan di dalam memori air.

Rahsia nombor 7 juga mempunyai kekuasaan dari segi kemujaraban doa melalui keheningan malam dalam amalan selepas zikir pada malam-malam yang tertentu.....?

No comments:

Post a Comment